torsdag 10 februari 2011

Inte likt någonting

Då jag inte har något bättre för mig var min plan var att leverera ännu ett inlägg. Fingerkänslan sade mig att det var dags för en "lika som". Jag letade i sedvanlig ordning efter obscena bilder på facebook, och klickade mig direkt rakt in i guldgruvan som i folkmun kallas "Foton på Robin Lindberg". Jag blev inte besviken.



För det är så otroligt mycket som får mig att kippa efter andan med den här bilden. Och just det, mångfalden i kombination med syrebrist, gör det snudd på omöjligt att hitta ett bär som passar ihop med den här bilden.

Den är helt enkelt unik. Den spelar i den högsta divisionen på egen hand. Därför, efter många minuters febrilt detektivarbete efter en enäggstvilling, kan jag konstatera att detta inte kommer bli ett lika som-inlägg. Det blir bara en fullständigt lysande bild.
Tack Mini-Robbin.

1 kommentar: