onsdag 9 februari 2011

Gaska upp er!


Nu efter två veckors bloggande har jag lagt märke till en sak som jag inte begriper. Hur kan det komma sig att folk inte kommenterar blogginläggen, och när det väl händer kan man räkna antalet som kommenterar på en träslöjdslärares hand. Vad detta beror på kan jag inte trots mitt allvetande inte svara på. Det kan väl vara att man är ny och inte riktigt vågar ta för sig, men det är på internet om någonstans man kan skriva lite skit utan att behöva ta konsekvenserna, så bara skriv det första som faller er in. Det gör att vi kan skapa underlag till skitsnack på träningarna, det är sådant som förgyller vardagen och inte kyckling på fredag.


Till sist, är det något ni vill ta upp med spelarrådet så är det bara att släppa sargen och säga till oss.

Ab, en av de få som får handen ur röven och kommenterar. Cudos!







Mendieta

7 kommentarer:

  1. Finner ingen logik med det här kommenterandet, tycker att det är GROV idioti... hähäh

    SvaraRadera
  2. Klassisk bild du har hittat Gräddan, jag landade runt 8 meter vill jag minnas. Ohotad 2:a efter A. Eiman.

    SvaraRadera
  3. Idioti är ordet Roman! Men det hindrar dig iallafall inte från att sätta fingrarna på tangentbordet.
    Ryktet säger att du satte världsrekord först AB, men att Anders sedan spräckte det likt Samson Biceps tog en oskuld.

    SvaraRadera
  4. Ja det var ett tungt nederlag, har ett vagt minne av att Anders rekordhopp finns fångat på en bild? Finns det möjlighet att göra ett reportage om rekord innehavaren likt sportspelens "Stopptid".

    SvaraRadera
  5. ser mer ut som 1,5m tkr jag :D

    SvaraRadera
  6. Det ska vi kunna ordna AB.
    Vad sägs om att nästas veckas undersökning blir angående vem som ska intervjuas och om vad?

    SvaraRadera
  7. även att jag inte skriver några inlägg här än...så håller jag med AD :D kör på det

    SvaraRadera