fredag 25 februari 2011

Höj dig AD!

Jag tror att jag talar för de flesta i gruppen när jag säger. Vem fan bryr sig om Adam Hultin är boxvin eller Victor Brandt är en Krokofant?


Det är verkligen dags att någon sätter ner foten mot dessa fotomontage som dessutom görs med bristfällig kvalitet. Ska Adam göra sådana saker vill jag iallafall också vara med på bild.

Noterbart är att det från bloggsidan har blivit väldigt lite fokus på det vi egentligen håller på med. Fotboll, det enda som får vuxna män att kramas.


Nedan kommer lite teorier visas om vad som kan hända under säsongen.

Det kan vara allt från plättar till pannkaka, från himmel till helvete och från Simon T till Sjöqvist.

(Obs!) Då jag är psychic så kommer allt detta att ske på något sätt under säsongen, så det är egentligen inga teorier.


Teori/förnimmelse nr1:

Under nästa lagfest som kommer att ske med Ingo som festgeneral ( han gör comeback, dock enbart inom festkommitén.) där man ska ta med sig respektive för en stadig middag som även medför en dessert fylld av olika ostar och olika sorters kex med goda viner till. Då slår Mini till med en Terry. Han börjar att roffa åt sig av de upptagna damerna likt de tidigare nämnda kexen och "haffar" samtliga och slutar sedan med ett harem innehållande lika många damer som året har dagar. Anledningen till att vi låter detta ske är det faktum att vi ligger i kexkoma.


Nr2: En okänd Miljardär. Låt oss kalla honom Enders Aiman lägger in ett bidrag som innehåller diverse pengar och inte SOC-kläder. Detta leder till shoppinghybris. Se: Man City. Under sommarfönstret. Detta medför att ingen av de spelare som finns i laget för tillfället kommer att finnas kvar om 4 månader. Det finns dock ett undantag. Anton Melkersson, han kommer att vara med under hela segertåget som om 6 år leder till en CL-vinst med Melker som lagkapten och bloggansvarig. Då han är den enda egna produkten i klubben förutom Kalle G som har tagit över sysslan som förstestriker hyllas han i Växjö likt Francesco Totti gjorde i Rom efter de rödas senaste Scudetto.


Nr3: Vi kvalar oss kvar för tredje året i rad.


Vilket är mest sannolikt? Jag tippar på nr 1, men det är ju bara jag.
Vår enda CL-vinnare Melker?

Mendieta.

2 kommentarer:

  1. Inget högt odds på att teori 1 kommer att slå in, håll i er! Mini #9

    SvaraRadera
  2. Gillar inte kex så jag kommer förmodligen nästla mig in bland de 365 damerna

    SvaraRadera