torsdag 24 februari 2011

Återkomst, Comeback eller Foppa.

Efter ett par decenniers frånvaro från bloggandet gör Mendieta Haz comeback vid tangentbordet. Anledningen till mitt långa frånfälle har varit den att jag i ren protest har skitit i att blogga tills AD slutligen tog den lilla gnutta förnuft han har kvar i kroppen till fånga och började träna igen (se massagebänk/klotter). Sin 63% närvaro till trots börjar han nu agera riktigt sturskt och tycks i sin naiva hjärna se sig själv som en Gud och klipper in folks ansikten i diverse bilder hipp som happ. Om dessa skandalösa bilder beror på för mycket fritid eller hybris får AD själv stå till svars för, men jag startar nu a'la Mourinho ett fullskaligt bloggkrig mot min kollega för att få upp aktiviteten och skällsorden här på vår kära blogg. Jag känner inte att Bayor har täckning för att använda paint-saxen i den skala han för tillfället gör. Undertecknad manar på samtliga bloggläsare att inte lägga några fingrar emellan i morgondagens närkamper mot Bloggeneralen med den mörka kalufsen. Till saken hör att han inte har varit DJ i sina yngre år som Tony E, utan lyssnar på så alternativ musik att skaparna till denna musik inte ens fattar vad de håller på med.

För att citera våran Il Duce. " När man har festat loss rejält framåt natten så börjar man plocka fram tyngre musik med mycket gitarrer!"

Fientliga hälsingar Mendieta.

1 kommentar:

  1. Nu var du väl lite väl snäll mot AD. 58% ska det vara, inte en procentenhet mera.

    SvaraRadera