fredag 18 mars 2011

Sunda Prioriteringar IF

Igår fick jag helt normal priolista av allas vår Abertron. Den löd:
1. Bloggen
2. AB
3. Brudersch
4. Bärtz

Det är därför endast min plikt att göra mitt bästa för att prioritera rätt. 

Nummer Edd är redan uppfylld, i och med att jag bloggar i detta nu.
Angående nummer dvå så slog jag och Anton tag i saken och gjorde stan osäker natten till fredags. Bland annat utforskades det stora svarta röret vid C-plan. Det visade sig som de flesta anat vara en jättebong, och ingen blev besviken.
Nummer dre känns väldigt ovan, det är sällan jag blir uppmanad till sådana toffelfasoner. Är förvirrad.
Det sista på listan är Bärtz. För er Norra-noobs som inte var med när vi slavarbetade på Loppans chokladfabrik är Bärtz officiellt sett en lakritspastill formad som en fladdermus. Inofficiellt sett är det en stenhård projektil som i godiskrig inte stannar förrän den nått sitt mål - motståndarens fontanell. Bärtz är nuförtiden såväl narkotika- som vapenklassade, men jag ska göra allt i min makt för att lägga beslag på en plastburk.

Min frånvaro från dagens närvaro berodde på att jag försökte uppfylla 2 och 4. 4an drog in mig i ett gängkrig, och min skottskada kan riskera Rottnematchen. Hoppas ni har överseende.

Bärt-Adam

1 kommentar: