torsdag 10 mars 2011

Ja må han leva!

Idag var det nämligen 27 år sedan Växjö Norra-legendaren Kristofer "Ingo" "Zingo" "Krille" Ingemarsson såg ljuset för första gången. Hemskt vad tiden går fort. 1984 hade inte Palme hunnit bli skjuten och frågade man någon om Big Brother refererade han förmodligen till just boken 1984, och inte till tv-programmet.

2011 är inte Ingos fel
 1984 var alltså bättre mycket bättre än vad 2011 är. Men det är ju inte Ingo-Zingos fel. Därför vill jag passa på att gratulera honom. Grattis. Dessutom vill jag inofficiellt bjuda in honom till en VNIF-comeback. Det är nämligen först då kan jag flytta ner på vänsterbacken där jag hör hemma utan att det hämmar vårt mittfält.

Vadå, ska inte Zingo få en present?! tänker ni.
Givetvis ska han få det! svarar han då.
Är det en betydelselös och opersonlig chokladask? frågar ni vidare, eftersom ni är så jävla jobbiga.
Nej för böveln! skriker jag då förnämat. För det är så mycket mer än så.

Så vad hittar då Ingo när han ivrigt öppnar det omsorgsfullt inslagna cyberpaketet. Jo, en exklusiv reklamplats för sin klarinettannons! Den allra första vaxjonorra.blogspot-reklamen ever!


 För endast 700 pix kan den här eminenta träblåsattiraljen bli eran. Fynda här.

Grattis igen Ingo, och tveka inte på att kontakta manager Eiman ifall det rycker i norranerverna.

Fanfarer!
AD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar